עיצוב האף והסנטר



עיצוב האף ללא ניתוח- היא שיטה חדשנית לעיצוב, בשימוש בחומרי מילוי שונים. השיטה נראית כיום כמשהו לא רגיל, אך בכל זאת היא מאוד פופולרית ומאפשרת לשנות את מבנה האף ללא ניתוח. בבסיס השיטה עומד השימוש בחומצה היאלורונית איכותית, שמאפשרת למטופל לאחר טיפול יחסית קצר ולא פולשני לצאת מהמרפאה עם אף חדש לגמרי.

אורך האף הקלאסי אמור להיות 1/3 מאורך הפנים, הרוחב אמור להיות לא יותר מ1/3 מאורך האף, הגובה אמור להיות גדול יותר ב1.5 מרוחב האף.

כאשר לאדם ישנו פרופיל מושלם, זווית האף צריכה להיות 30 מעלות בלי שבר עמוק בגשר האף. לאדם בעל פרופיל נורמלי, זווית האף מהווה 23-34 מעלות. עד היום, לא ידוע מי המציא את הפרמטרים הללו, יש החושבים שדווקא לאונרדו דה וינצ’י המציא וחישב נוסחה למציאת פרופורציות “מושלמות” של הפנים וגוף האדם.

פלסטיקה כזו של האף נעשית בערך כ20 דק’ ואין צורך בזמן החלמה. נפיחות קטנה אשר מופיעה לאחר הטיפול נעלמת מהר מאוד.

טיפול כזה מתאים לאנשים שאינם רוצים לבצע ניתוח פולשני וכאלה שאינם יכולים לבצע את הניתוח מבחינה רפואית.

בזכות הטיפול ניתן לשנות את מבנה האף, להסיר “אף רומאי”, להרים את קצה האף, לטפל בדפקטים קטנים בקצה האף, ליישר את גשר האף, לטפל בעקמת האף , לשקם אף לאחר פציעה, לשפר אי סימטריות מולדת או נרכשת.

הטיפול יעיל גם במצבים שהאף שינה את צורתו עם השנים, זה אינו סוד שקצה האף יורד למעטה עם השנים. במצב זה, עיצוב האף ללא ניתוח יאפשר לפתור את הבעיה הזו, בכמה דקות ניתן לקבל תוצאה טובה מאוד.

עיצוב האף ללא ניתוח שונה מניתוח פלסטי בכך שהתוצאה נשארת לא לתמיד – לאחר 1.5-2 שנים ולעתים אף יותר, יש צורך לעשות הזרקה נוספת לשימור התוצאה.

יתרונות הטיפול:

  • השיטה בטוחה מאוד.
  • הטיפול אינו כואב- הטיפול לא מצריך חתכים ותפרים.
  • מהלך הטיפול קצר- הטיפול נמשך 15-20 דק’.
  • זמן ההחלמה קצר- לאחר יום ניתן לחזור לשגרת החיים.
  • הטיפול מתאים גם לבני נוער.
  • מחיר הטיפול בהשוואה לניתוח פלסטי הרבה יותר זול.

עיצוב הסנטר

גם לסנטר תפקיד חשוב ומרכזי במראה הכללי שלנו. צורתו וגודלו לא פעם מגדיר כיצד אנחנו נתפסים בידי המתבוננים בנו. כך למשל סנטר מרובע , מסיבי וגברי מקנה לבעליו מראה של יציבות, עוצמה וכריזמה, ואילו סנטר מעודן ומעוגל נכון, אשר מתאחד עם הקו הלסת בצורה מאוזנת , גורם לאישה להיראות אצילית יותר, בעלת מראה רגיש, חם ואמפטי.

רבים לא יודעים כי במהלך תהליך ההזדקנות, מעבר לשינויים הבולטים לעין כגון – נפילה של עור הפנים, הופעת קמטים, ואחרים, ישנו שינוי משמעותי בסנטר שלנו. תפקידו של הסנטר ביצירת מסגרת הפנים, הפרופיל וקו הלסת , תלוי במצבו וצורתו. גם צורת הפה מושפעת רבות מהמבנה של הסנטר ומפעילות השרירים שלו. שרירי הסנטר חזקים ודינמיים מאוד. עם הגיל הם גורמים לסנטר להתכווץ, לעלות למעלה ולהתקצר ויחד עם נזקי הגרביטציה בחלק האמצעי של הפנים, נוצר מראה לא סימטרי שבו אין מעבר מאוזן וחלק בין הסנטר לשאר קו הלסת , ובכך לציידו של הסנטר נוצרים עודפי עור המכונים “כלבלבים”. בנוסף שניים משרירי הסנטר, האחראיים על זוויות הפה, מושכים את הזוויות למטה ויוצרים מראה נפול, עצוב וכעוס. התכווצות הסנטר לעיתים גורמת לעור להידמות, כמו שאורים, ל”קליפת התפוז” וגורמים לשפה התחתונה להיכנס פנימה.

השינויים המתרחשים עם שנים בשיניים, הפחתת צפיפות העצם בלסת והתכווצות השרירים בסנטר, כל אלה גורמים למראה המדובר. בחלק גדול מהמקרים המנויים ניתן לטפל בעזרת חומרי מילוי איכותיים, אשר יחזירו לסנטר את הנפח, ישפרו את צורתו והמבנה שלו, יזינו את העור ואת השרירים בקולגן חדש וכך יהפכו את השרירים לגמישים יותר וישפרו משמעותית את המראה. לפעמים הטיפול ישולב עם הזרקת בוטוקס על מנת לאזן את שרירי הסנטר ולהרים את זוויות הפה חזרה. הטיפול הלא פולשני יעצב את הסנטר שנהיה קטן ולא מאוזן עקב השינויים וישפר משמעותית את מסגרת הפנים.

מעבר לטיפול בשינויים אשר תלויים בגיל, עיצוב הסנטר מיועד גם לטיפול בבעיות אסתטיות אחרות, למשל לאנשים עם עמדת לסטות שגויה אשר לוקחת את הסנטר אחורה, הטיפול יעדן את הבעיה וימקם את הסנטר במקום בו אמור להיות.

לגברים שרוצים ליצור מראה גברי יותר, ניתן לרבע את הסנטר ולעשות אותו יותר רחב, ניתן לחדד ולעגל את הסנטר, למלא שקעים, לתקן כל אסימטריה מולדת או נרכשת.

צרו קשר


לקוחות ממליצים

Skip to content